Search Ads 360; Birden fazla arama ağı reklam kampanyasını aynı anda yönetmek ajanslar ve reklam verenler için oldukça zor olabilir. Birden fazla arama ağı kampanyasını aynı anda yönetmekten daha zorlu olanı, birden fazla platformda ve medya kanalında arama pazarlaması kampanyalarını yönetmektir.

360 reklamlarının da tam olarak karşımıza çıkacağı yer burasıdır.

Arama Ağı Reklamları 360 Nedir?

Eskiden DoubleClick Search olarak bilinen Search Ads 360, markaların, birden çok arama motorunda birden fazla reklam hesabına ve kampanyaya tümleşik bir arayüzle erişebilmelerini sağlayan gelişmiş bir arama yönetimi platformudur. 360 platformu, reklam verenlerin kampanyaları tek bir yerden sorunsuz bir şekilde yönetmelerini ve izlemelerini sağlayan Google Pazarlama Platformu ile doğal olarak bütünleştirilmiştir.

Platform, reklam verenlerin düzenli bir iş akışına ve kampanyaları verimli bir şekilde yürüten güçlü raporlama özelliklerine erişmelerini sağlarken, platformun otomatik teklif vermesi kampanya performansını artırır.

Search Ads 360 nasıl çalışır?

Platform bir ajans yapısını takip eder , yani tek bir ağ altında birden fazla reklam hesabını yönetebilirsiniz. Her bir reklam hesabının kendine ait ücretli arama motoru hesapları ve arama kampanyaları grubu vardır:

Search Ads 360 bir ajans yapısı modelini izler

Search Ads 360 bir ajans yapısı modelini izler

Birden fazla marka için arama ve sosyal pazarlamayı yönetmek üzere ayrı ekipler barındıran reklam ajanslarına benzer şekilde, Search Ads 360, birden fazla reklam vereni tek bir ajans ağı altında yönetmenize olanak tanır. Bu reklam verenlerin her biri, raporları görüntüleyebilen ve ayarları düzenleyebilen kullanıcı grubuna sahiptir.

Search Ads 360, kampanya ayarları, anahtar kelimeler ve aşağıdaki ortak arama motorlarına sahip reklamlar gibi çeşitli bilgileri değiştirmek için doğrudan API bağlantılarından yararlanır:

  • Google Ads
  • Microsoft Advertising
  • Yahoo! Japan Sponsored Products
  • Baidu
  • Yahoo! Gemini

Platform, verileri doğrudan bu arama motorlarından alır, birleştirir ve kullanıcı dostu bir arayüzle sunar.

360 platform ve arama motorları iki yönlü senkronizasyondan oluşuyor. Bunun nedeni, platformu bir arama motoruna bağladıktan sonra, platformda otomatik olarak ilgili arama motorlarına uygulanan arama pazarlama kampanyaları oluşturabilir ve yönetebilirsiniz. Benzer şekilde, doğrudan arama motorlarında değişiklikler yapabilir ve bunları Arama Reklamları 360 kontrol paneli içine aktarabilir (senkronize edebilirsiniz).

Tek tek reklamlar, anahtar kelimeler ve diğer öğeler için performans ölçümlerini izlemek için, Search Ads 360, “tıklama sunucusu URL’si” olarak adlandırılan kendi izleme URL’sini kullanır. Bir arama motorunun tıklama sunucusu URL’si ile etkileşimi, paralel izleme desteğine bağlıdır .

Paralel izleme kullanmayan arama motorlarında, platform performans ölçümlerini doldurmak için URL yönlendirmesini kullanır. URL yönlendirmesi, web sayfasına gitmeden önce bir veya daha fazla servis / satıcıya bir tıklama gönderir. Tıklama için hizmet / satıcı URL’ye bilgi ekleyebilir veya izleme etkinliği için URL’deki bilgileri kullanabilir.

360 platformunun bileşenleri

Arama Ağı Reklamları 360 platformu üç bileşenden oluşur:

Platformun içinden yeni kampanyalar oluşturabilirsiniz, ancak mevcut kampanyaları Search Ads 360 ile senkronize ederek arama motorlarından da alabilirsiniz.

  • Teklif Stratejileri: Reklam harcamalarınızı, desteklenen arama motoru hesapları listesinde optimize edebilirsiniz. Platform, otomatik stratejilerle birden fazla motorda arama kampanyası performansını en üst düzeye çıkarmayı hedefliyor. Örneğin, Akıllı Teklif Verme, sitenizdeki dönüşüm sayısını, hedeflenen bir EBM’de, etkin gelir payında (ERS) veya reklam harcamalarında (ROAS) en üst düzeye çıkarmak için en uygun teklifleri bulur.
  • Raporlama: Arama motorları, teklif stratejileri ve kampanyalardaki arama performansını izleyin. Dönüşümleri izlemek için ışıklandırmalı etiketlerle, sitenizdeki etkinlikleri ve raporlarınıza dönüşüm verileri eklemek için raporlama özelliklerini izleyebilirsiniz.

Search Ads 360’ın desteklediği ek özellikler hakkında daha fazla bilgi edinmek için linkteki Google makalesini inceleyebilirsiniz.

Arama Ağı Reklamları 360, birden fazla arama motorunu ve reklam verenlere birleşik ve tümleşik bir arama ağı reklam deneyimi sunmak için farklı platformlarla senkronizasyonu kapsar.

Search 360’a Neden İhtiyaç Var?

Arama Ağı Reklamları 360’ı kullanmadığınızda, reklamlarınızı ve anahtar kelimelerinizi her arama motorunda ayrı ayrı yönetmeniz gerekir. Bu, reklam ve anahtar kelime performansınızı arama motorlarında analiz etmeyi gereksiz yere zorlaştırır.

Dahası, platform, zaman kazanmanıza, karmaşıklığı azaltmanıza ve arama pazarlaması için Yatırım Getirisini artırırken daha iyi kararlar almanıza yardımcı olan otomatik teklif stratejilerine erişim sunar.

Önemli Faydalar

Arama motorlarında alakalı reklamları ve anahtar kelimeleri kullanın

Desteklenen tüm arama motorlarında reklamları ve anahtar kelimeleri trafiğe eklemek için Arama Reklamları 360 kampanyalarını kullanabilirsiniz. Search Ads 360 kampanyasındaki reklamlar ve anahtar kelimeler, doğrudan API bağlantısıyla arama motorundaki benzer bir nesneye eşleştirilir.

Bu nedenle, bir kullanıcı arama motorunda seçtiğiniz anahtar kelimelerden birini girdiğinde, arama sonuçlarında kampanyadan bir reklam görünebilir. Arama motorundaki reklam konumu, anahtar kelimenin teklifine dayanır (konum ayrıca, arama motoruna bağlı olarak, reklam kalitesi ve tıklama oranı gibi diğer faktörlere de dayanır). Bu teklifi ve diğer birçok özelliği doğrudan Arama Reklamları 360 gösterge panosundan belirleyebilirsiniz.

Optimize edilmiş teklif stratejileri kullanın

Reklam harcamalarınızı desteklenen arama motoru hesapları arasında optimize edebilirsiniz. Platform, anahtar kelimelerin ve ürün gruplarının performansını izler ve elde edilecek teklifleri ayarlar:

  • en yüksek dönüşüm sayısı
  • en yüksek gelir
  • ideal reklam konumu
  • kampanya bütçesi ile alabileceğiniz en yüksek tıklama sayısı

Arama motoruna bağlı olarak, platformun teklif stratejileri , konum hedefleriniz, mobil cihazlarınız ve yeniden pazarlama hedefleriniz için teklif ayarlaması yapar veya önerilerde bulunur. Kampanyalarınızda ki değişikliklere yanıt olarak teklifleri veya teklif ayarlamalarını el ile düzeltmenize gerek kalmaz, işlemi Search Ads 360 teklif stratejisi ile otomatikleştirebilirsiniz.

Reklam ve anahtar kelime performansına göz atın

Platform, kampanyanızın reklamlarının ve anahtar kelimelerinin performansını Arama Ağı 360 gösterge panosundaki Kampanyalar sekmesinden doğrudan analiz etmenize yardımcı olur. Sekmede, tekliflerinizin performansının ve sağlığının bir görüntüsünü görebilir ve hatta reklamlar/anahtar kelimelerinizin tıklama, toplam maliyet / işlem ve dönüşüm yüzdesi gibi belirli bir ölçüm için nasıl performans gösterdiğini görebilirsiniz.

Not

Search Ads 360, daha hızlı bilgiler, gelişmiş işbirliği ve daha iyi sonuçlar elde etmek için ihtiyacınız olan tüm özelliklere sahiptir. Ücretli arama etkinliğinizi birden fazla arama motoru, hesaplar, kampanyalar üzerinden yönetebilirsiniz – hepsi tek bir yerde. Aynı anda sorunsuz, stressiz ve düzenli kampanyalar yürütmenize yardımcı olur.

Platformun otomatik teklif verme ve gelişmiş raporlama özellikleri, reklam verenlerin ve ajansların arama kampanyalarını daha etkin bir şekilde yönetmelerine ve birden fazla arama motorunda pozitif bir yatırım getirisi görmelerine yardımcı olur.